teisipäev, veebruar 03, 2015

Tinderi ajastu

Tinderist rääkis mulle umbes pool aastat tagasi üks tuttav, kes kiitis, et nii palju naisi polevat tal veel elus olnud. Tõepoolest, atraktiivse isasena tõmbas ta naisi magnetina ligi ja nautis sestap lausa igapäevaselt erinevate näitsikute seltskonda. “Mõni päev on mul neid isegi kaks, aga siis tuleb targalt aega planeerida”, kiitis Nipernaadi. Minu eesmärk polnud just mitut meest päevas voodisse saada, aga siiski tundus ahvatlevana võimalus tutvuda uute, huvitavate  ning eripalgeliste  inimestega ja muuhulgas ka mõnusalt aega veeta. Kui Sa oled agar tinderdaja, siis on lootust kõik uued filmid ja teatritükid ära näha, samuti ekstreemsust nautida ning erinevate  restoranide menüüdki läbi katsetada. Mis omakorda tekitab muidugi küsimuse, et kas säärane Rootsi laua laadne meeste tarbimine on ikka eesmärgiga leida armastust või mitte. 

Armastustst pole sinna muidugi paljud otsima tulnud, mida näitab ka asjaolu, et tinderis leidub väga palju suhtes olevaid inimesi. Samuti pole mingi saladus, et suur osa sealseid tegelasi tahavad lihtsalt skoorida ja natuke kätt harjutada erinevat tüüpi kehade peal. Mind see ei häirinud, kuna otsekohese naisolevusena tegin esimese kolme minuti jooksul kindlaks, mida vastassoo esindaja otsima on tulnud. Sellega kaasneb ainult üks probleem – kui aus on Sinu vastne match?

Ka oma sõpradega rääkides olen avastanud, et just ausus on see, millest tänapäeval ikka pisut vajaka jääb. Minu meelest skoorivad ka need mehed päris hästi, kes ausalt tunnistavad, et nad just laste ema ja tulevast kaasat ei otsi, aga enamik mehi näib siiski veel endiselt uskuvat, et  naise voodisse saamiseks on tarvis kiirelt  õhulosse  ehitama asuda. Eks teatud printsi otsijate puhul see ka töötab, aga ainuke häda on see, et pärast tuleb elada teadmisega, et kellegi süda on miljoniks killuks murtud. Vahel ma mõtlen, et kas meestel üldse süda seetõttu valutab? Enamikel vist siiski mitte. Usutakse, et kui naine kätte annab, siis küllap tahtiski vaid seksi või siis arvatakse, et mis sellest südamest, ma olen ju naisele andnud ohtralt naudingut, olgu nüüd tänulik. Ega jah, tänapäeval on seks tõesti säärane defitsiit, et laskuks või tänutundest põlvili ja suudleks Don Juani varbaid, et nõnda abivalmilt ja omakasupüüdmatult oma väikest  sõpra laenas. 


Mina olen ikkagi aru saanud, et naised ja mehed on erinevad ja kui tahta ausat äri ajada, siis tuleb ka läbinisti aus olla. Pole ju saladus, et tänapäeva näitsikud suhtuvad üheöösuhetesse märksa vabameelsemalt, kui sada aastat tagasi, aga probleem tekib siiski siis, kui kohtumisele minnakse totaalselt eri ootustega. Üks otsib eluarmastust, teine kiiret keppi. Loomulikult see naine tunneb end hiljem ärakasutatuna. Tema ootused olid ju teised, seda enam, kui mees annab mõista, et temagi otsib oma preili Õiget. Teine asi, millele olen mõelnud on see, et ühseöösuhtel ja üheöösuhtel  on suur vahe. Enamik naisi väärtustab seksi juures  ka hellust, emotsionaalset  lähedust ja turvatunnet, samal ajal, kui paljude meeste jaoks on seks pelgalt füüsiline akt. Kui mees suudab naisele ka pisukest hellust pakkuda ja naine annab vastu oma keha, siis on see nagu vorst vorsti vastu tehing ning jätab positiivse emotsiooni ka naisele. Kui aga mees pärast seksi tuimalt selja pöörab, siis loomulikult tunneb naine, et teda on petetud või lihtsalt ärakasutatud. Ja just seetõttu ongi palju ka neid naisi, kes üheöösuhteid alandavaks ning odavaks peavad. Loomulikult ei taha sa kogeda ju seda ärakasutatu tunnet ja seda tekitavad just nn ilusad valed või siis mehe poolne ükskõiksus ning pealiskaudsus. 

Minu jaoks on tinderist aga saanud ajaviite vorm. Tavaliselt pillun ma riste ja südameid kas kuskil kedagi oodates või mõne tüütu sugulasega  telefonis rääkides. Seega, Sa otsid justkui midagi või kedagi ka siis, kui Sa midagi ega kedagi tegelikult ei vaja. Ja no neid karvaseid ja sulelisi ikka tuleb uksest ja aknast. Veider, et tegelikult me ju säärastes kohtades lähtumegi vaid inimese välimusest. Nagu Kinder Surprise – kõik munad seal resti peal on ühtemoodi ilusad ja värvilised, aga mänguasi seal sees võib-vahel ikka puhta pahn olla. Teisalt ei tea Sa iial, millega elu Sind üllatada võib -  võib-olla kohtad oma eluarmastust just uue ajastu lihaturul. 

Kommentaare ei ole: